“Mēs ar klasi devāmies ekskursijā uz Cēsīm. Mēs braucām kopā ar sākumskolas 1.-4.klasēm. Ceļš uz Cēsīm pagāja ātri.
Ierodoties Cēsīs, mēs apmeklējām medus ražotni “Vinnis” un dzirkstošo dzērienu ražotni “Mežezers”. Mēs noskatījāmies nelielu video prezentāciju, tad devāmies apskatīt ražotnes telpas un noliktavu.” /Elīza/
“Mums stāstīja, kā ražo medu (savāc, veic analīzes, fasē), kā gatavo “bērnu šampanieti”. Pēc tam bija bezalkoholisko dzirkstošo dzērienu degustācija – apelsīnu, citronu un citronu un laima jeb mohito.” /Gvido.
“Pēc tam mēs braucām uz Cēsu pilsdrupām un pili. Man tur patika staigāt, izpētīt apkārtējo vidi, izstaigāt pili.” /Renārs/
“Par pili un tās vēsturi mums pastāstīja gids. Pilī vietām bija tumšs, tāpēc mums iedeva lukturus.” /Elīza/
“Pilī bija daudz telpu, daudz interesantu eju, varēja uzkāpt uz jumta, kur bija skatu laukums. Vecajā pils tornī bija ierīkota telpa, kur varēja noskatīties kinofilmiņu par pils un Cēsu vēsturi.” /Daniels/
“Pēc pils apmeklējuma mūsu klase devās pastaigā pa Cēsu pilsētu. Trāpījāmies stirpā lietu un izlijām. Bet pastaiga vienalga bija laba.” /Elvita/
“Mums nepaveicās ar laika apstākļiem, jo lija lietus. Tāpēc mēs izmantojām izdevību un iegājām mākslas galerijā apskatīt foto izstādi. Braucot mājās autobusā, mēs kā vienmēr stāstījām par to, kas katram paticis šajā braucienā. ” /Elīza/
Atziņas pēc ekskursijas:
“Es iesaku aiziet uz ražotnēm un Cēsu pili, jo tur ir interesanti. Iesaku noteikti pastaigāties pa Cēsīm.”
“Kopumā man patika šī ekskursija, jo apskatījām visādas interesantas lietas, gardi paēdām, vienkārši pavadījām labi laiku.”
“Man ekskursija patika un es labprāt brauktu vēlreiz.”
“Staigājot pa Cēsīm, iegājām bērnu laukumā, kur bija jautri un man ļoti patika.”
“Braucot autobusā mājās, sadraudzējos ar 4. klases skolēniem un ieguvu jaunus draugus.”