2021./2022.mācību gads


11.a izlaušanās spēlē “Blēņas un pasakas”

“Latvijas skolas somas” projektā izvēlējāmies tuvāk iepazīt I.Ziedoni un viņa daiļradi. Šo uzdevumu realizējām ar fonda “Viegli” izveidotās “Ziedoņa klases” palīdzību.

Interaktīvās nodarbības ievaddaļā skolēniem sniedza ieskatu Imanta Ziedoņa personībā un daiļradē. Galvenā nodarbības daļa bija veltīta padziļinātai Imanta Ziedoņa pasaku iepazīšanai no grāmatas “Blēņas un pasakas”, akcentējot rakstnieka vērtības. Skolēniem bija jāveic dažādi savstarpēji saistītu uzdevumu virknējumi, kas attīsta caurviju prasmes – lasītprasmi, radošumu, sadarbību un līdzdalību.

Pirms klātienes tikšanās bijā saņēmuši trīs audio pasaku ierakstus, kurus vajadzēja noklausīties, lai spētu atrisināt izlaušanās spēles uzdevumus.

Otrdienas rītā skolas pagalmā ieripoja koši sarkans busiņš ar “Ziedoņa klases” logo uz sāniem. Skolā tika ienestas kastes ar atribūtiem un 11.a klases skolēnu izlaušanās ceļš no I.Ziedoņa pasakām sākās.

Izlaušanās spēli vadīja projektu vadītāja Sallija Kļavkalne, kura noslēgumā uzteica skolēnus par lielisko sadarbību un loģisko risinājumu, kā arī fiksēja laiku 39 min un 36 sekundes,  kurš bija nepieciešams mērķa sasniegšanai.

Lūk, skolēnu pārdomas par interaktīvo piedzīvojumu. 

Helēna. Spēle bija ļoti interesanta. Man patika tas, ka bija dažādi ar loģisko domāšanu un atjautību saistīti uzdevumi. Pasaka bija ļoti neparasta, līdz ar to uzdevumi bija tikpat netipiski un neierasti. Visvairāk man patika uzdevums, kur bija jāpasmaržo augi, lai atrasto noslēpumaino burtu. Man patika viss, bet gribējās, lai uzdevumu būtu vairāk.

Jānis. Ļoti patika, kā tas viss pasākums tika veidots. Atjautības uzdevumi bija ļoti labi izdomāti un tiešām lika padomāt. Patika sastrādāties un domāt kopā ar klases biedriem, patika arī, ka projekta vadītāja izpalīdzēja un virzīja mūs pareizajā virzienā, kad bijām kaut kur iesprūduši. Īsti nevaru nosaukt kaut ko kas nepatika, jo šis tiešām bija labs pasākums, un es vēlētos līdzīgus pasākumus arī nākotnē.

Gunta. Man izlaušanās spēle ļoti patika. Tā bija gana interesanta atkal-sastapšanās ar Ziedoni un viņa meistarīgajām vārdu spēlēm, metaforām, kas man likās īpaši aizraujošas – integrētas piedāvātajos atjautības uzdevumos.

Izprast Ziedoni un viņa pasakas, man šķiet, ne vienmēr ir viegli. Galvenie domu graudi pasakās bieži ieslēpti kā izretinātas, sīkas rozīnītes biezpienmaizītē, ko vienu pēc otras gribas uziet un veikli, veikli sagaršot, lai no sirds izbaudītu bulciņu. Tā arī katrā no uzdevumiem, atritinot koka lādītē guļošo lapiņu ar pasakas tekstu, sajūtas bija līdzīgas – it kā jau likās, ka saprotam, jau mēles galā sagaršojam to, kas mums pateikts priekšā, bet it kā līdz galam tomēr ne. Uzreiz tas tik viegli nemaz neizdevās un bija jāpacīnās, lai tiktu pie šīs te “garšas” un izpratnes par to, kā varam paspēlēties ar izlasīto.

Šī spēle, manuprāt, atšķirīgi no citām, piemēram, filmās balstītām, izlaušanās spēlēm, bija īpaša ar savu ģeniālo vienkāršību – ne brīdi meklējumi pēc atbildes nekļuva nogurdinoši, un mēs nejutāmies apmaldījušies. Drīzāk visu spēles laiku gaisā saglabājās viegls entuziasms, un mēs bijām un palikām ieinteresēti. Katra nākamā lādīte un katrs pavediens, katra smarža (es par puķu smaržu pudelītēs 🙂 ) mūsu rokās kļuva par vērtīgu instrumentu, lai pietuvotos tuvāk Ziedonim.

Gribētos gan, kaut šis piedzīvojums būtu izdevies garāks – lai uzdevumu būtu vairāk, paredzēts ilgāks laiks to izpildei, kas ļautu spēlē iekāpt vēl dziļāk un pilnīgāk.

Noslēgumā tikai gribu teikt, ka, manuprāt, šī Ziedoņa klases nodarbība bija lieliska! Man tā deva daudz prieka, mazliet sakustināja manu radošumu un pat pamodināja nedaudz intuīcijas.

Esmu pateicīga skolai un Ziedoņa klases projekta autoru iniciatīvai par tik jaukas un jēgpilnas aktivitātes sagatavošanu mums! Paldies!

Foto >>>ŠEIT

5.b klase Dauderu muzejā

07.10.2021. Rīgas 66. vidusskolas 5.b klases skolēni devās uz muzeju ,, Latvijas skolas soma,, projekta ietvaros.

No sākuma bērnus iepazīstināja ar Latvijas nacionālo vēstures muzeju. Pēc tam bija praktiskais  komandu darbs. Dauderu dārzā  bija noslēpti  8 uzdevumi, kurus vajadzēja atrast. Kad tika atrasts pēdējais uzdevums, tā  bija atslēga nākošajam uzdevumam. Tad skolēni dalījās trīs komandās. Katrai komandai   bija iedota karte ar uzdevumiem. Bija jāatrod četri cipari. Kad cipari bija atrasti, tad  vajadzēja savienot kartes punktus un tad sanāktu no četriem cipariem vēsturisks gads, par ko sākumā bija stāstīts stāstījumā par Dauderu muzeju.

Bērni bija priecīgi un sajūsmā par ekskursiju.

5.a klase etnomuzeja “Cepures pasaule”

Izrādās, ka pavisam tuvu skolai atrodas etnomuzejs “Cepures pasaule”, kas ir vienīgais šāda veida muzejs pasaulē, kur vienuviet var aplūkot plašu etnisko galvassegu kolekciju no visas pasaules.

Oktobra sākumā mūsu 5.a klase devās aplūkot šo muzeju.

Tas bija kā ceļojums apkārt pasaulei pa piecām zālēm. Muzeja gide ļoti aizraujoši un atraktīvi pastāstījaka,  galvassegas savāktas divpadmit gadu ceļojumu laikā. Kolekcijas pamatlicējs ir slavens Maskavas zinātnieks un ceļotājs Kirils Babajevs, viņš uz Rīgu atvedis simtiem dažādu galvassegu. Katrai ir savs stāsts – gan seniem apzeltītiem kokošņikiem, gan kroņiem -rotātiem ar dārgakmeņiem, gan maģiskām āfrikāņu maskām un iespaidīgām Āzijas šamaņu cepurēm.

Muzejā šīs cepures var ne tikai aplūkot, bet arī nofotografēt un uzlaikot, ko bērni arī aktīvi darīja.

Noslēgumā bija praktiskā nodarbība, kurā visi ar lielu aizrautību izkrāsoja pūķa maskas.

Mēs iesākam visiem apmeklēt šo unikālo muzeju!

2.a un 3.a Rīgas Motormuzejā

Uzzinot, ka Motormuzejs ir lielākais seno auto muzejs Baltijā un tas iekļauts “Latvijas skolas soma” sarakstā, 2.a un 3.a klases skolēni devās uz turieni.

Piebraucot pie muzeja, bērni, kas tur ieradās pirmo reizi,  bija pārsteigti par to, cik muzeja ēka ir skaista, moderna un interesanta.

Muzeja mācību un nodarbību telpā notika tehniski radošā nodarbība “Atlecošā bumbiņa”. Nodarbības laikā skolēni vairāk uzzināja par gumiju, tās rašanos, īpašībām un pielietojumu. Visinteresantāk bija pašiem radīt “gumijas” bumbiņu. Bērni atzīmēja, ka esot labi, ka varēja izvēlēties bumbiņas krāsu – zilu, zaļu vai dzeltenu.

Pēc nodarbības devāmies apskatīt senos auto. Bērniem ļoti patika mašīnu un citu braucamrīku daudzveidība – to formas, krāsas, izmēra atšķirības. Vēl patika, ka daudzas lietas var pataustīt, pagrozīt, pakustināt.

Lielu interesi izraisīja iespēja nofotografēties pie Motormuzeja Zaļās sienas.

Laiks muzejā paskrēja nemanot. Vairāki bērni teica, ka gribētu vēlreiz atgriezties Motormuzejā uz ilgāku laiku.

Atgriežoties skolā, skolēni savus iespaidus par muzeja apmeklējumu attēloja gan rakstos, gan zīmējumos.

10.b klase iepazīst Mangaļsalas bunkurus

“Latvijas skolas somas” ietvaros skolēniem bija iespēja apskatīt Mangaļsalas bunkurus. Gida pavadībā tika veikta izzinoša nodarbība pa Mangaļsalas teritoriju. Uzzinājām, ka teritorijā esošie objekti tika būvēti jau 1875.gadā. Bija atrodami betona doti, kuri tikai celti Neatkarīgās Latvijas laikā, kā arī dažādas munīcijas noliktavas, kuru celšanas aizsākumi norisinājušies PSRS laikā. Starp tiem varēja redzēt gan interesantas administratīvās celtnes, gan artilērijas izvietošanas vietas. Dzirdējām arī, ka Mangaļsalas teritorijā bija tik daudz munīcijas, ka daļa pat tika turēta zem klajas debess, jo nebija vietas, kur to glabāt.

Pirmā Pasaules kara laikā, pēc vācu karavīru uzbrukuma Rīgai, krievu impērijas karavīri iznīcināja Mangaļsalas teritorijas ieročus, lai tie netiktu izmantoti. Kā arī interesants fakts, ka būvētas celtnes Krievijas impērijas laikā bija izturīgas, tādējādi līdz mūsdienām tās saglabājās gandrīz neskartas, bet PSRS laikā būvētas ātri vien sabruka, kā rezultātā līdz mūsdienām saglabājoties tikai pamatiem.

Ekskursijas noslēgumā aizgājām līdz jūrai, kur pastaigājāmies un ieelpojām svaigo jūras gaisu.

1.b – 4.b klašu skolēni etnomuzejā “Cepures pasaule”

skolas-soma.2

06.10.2021.  Rīgas 66. vidusskolas 1.b – 4.b klases skolēni devās uz muzeju “Latvijas skolas soma” projekta ietvaros.

Etnomuzejs “Cepures pasaule” bērniem bija kā ceļojums apkārt pasaulei, jo ejot cauri piecām zālēm, viņiem bija iespēja apskatīt dažādu tautu tradicionālās galvassegas. Skolēni uzzināja, kā ar cepures palīdzību senos laikos cilvēki zināja vai meitene ir precējusies, vai nē, kāds ir cilvēka stāvoklis sabiedrībā: vai viņš ir bagāts, vai nabags. Dažās valstīs pēc cepures varēja pateikt pat vārdu un uzvārdu. Aiz katras cepures muzejā bija neatkārtojams stāsts.

Pēc ekspozīcijas apskatīšanas, skolēniem bija iespēja piedalīties meistarklasē un veidot savu masku,  atkarībā no tā vai viņi vēlējās sev aizsardzību pret ļaunumu, veiksmi vai  laimi. Bija iespēja nofotografēties dažādās cepurēs piemiņai. Kā vēl viena atrakcija, bija vēlējuma izteikšana, jo muzejā atrodas vislielākais ilknis Latvijā. Ir leģenda, kas vēsta, ja ilkni paglaudīt un izteikt vēlēšanos, tā noteikti piepildīsies.

Neskatoties uz ekskursijas dalībnieku dažādo vecumu, kopumā bērni bija sajūsmā par ekskursiju. 

6.a klase izlaušanās spēlē

Visvairāk mūs iepriecināja tas, ka neskatoties uz “Covid-19”ierobežojumiem, ir iespējams apmeklēt dažādus pasākumus ārpus skolas.

Pārskatot piedāvājumu, nolēmām pievērst savu uzmanību fonda “Viegli” Ziedoņa klases piedāvātajai izlaušanās spēlei “Blēņas un pasakas”.

Tā kā lielākā daļa skolēnu agrāk par tādu fondu nebija dzirdējuši, nebija piedalījušies arī izlaušanās spēlēs, tad neziņa mijās ar ziņkārību. Kur tas būs, kā tas būs, kas notiks, ja nezināsim atbildes, vai spēsim izlauzties?

Ziedoņa klase atrodas ļoti tuvu mūsu skolai – Sporta ielā 2, bijušās šokolādes un konfekšu fabrikas “Uzvara” telpās. Uz turieni devāmies kājām. Kā teica paši skolēni – “tas it nemaz nebija slikti!”

Skolēnu atziņas:

“Tad, kad mēs iegājām tajā ēkā, bijām pārsteigti par to, ka viss ir tik ļoti moderni un interesanti.”

“No sākuma bija maza lekcija par Imantu Ziedoni un par literatūru. Bija neliels konkurss par latviešu rakstniekiem – nebija viegli, bet bija interesanti sacensties.”

“Mēs sadalījāmies 2 komandās un izvēlējāmies, par kuru pasaku gribam veikt uzdevumus. Tad katru komandu ieslēdza savā istabā. Bija jālasa ar pasaku saistīti uzdevumi un jāmēģina uzminēt, kas jādara.”

“Mums palīdzēja darbinieces, kas nedaudz teica priekšā, kur meklēt, ko meklēt…Skolotāja mūs vēroja monitoros.”

Izrādījās, ka klases kopīgais laiks tiek fiksēts un reģistrēts visas Latvijas skolu topā. Pirmās vietas ieguvēji mācību gada beigās saņems balvu. Diemžēl, mēs tie nebūsim, jo mūsu laiks nebija tik labs.

Mūsu klases bērni ļoti vēlētos vēlreiz atgriezties Ziedoņa klasē, lai atkal piedalītos izlaušanās spēlē – tikai šoreiz citās istabās.

Foto >>> šeit

2020./2021.mācību gads


3.a klase – Latvijas leļļu teātra tiešsaistes izrāde “Un atkal Pifs”

Sunītis Pifs un runcis Herkuless, krustmāte Agate un krusttētiņš Tontons, Dudū un Rozālija. Šie personāži ir pazīstami gan Francijā, kur pirms daudziem gadiem tos radīja franču karikatūrists Žans Arnāls, gan Latvijā. Tos ir iemīļojušas jau vairākas paaudzes gan kā komiksu grāmatu, gan leļļu teātra izrāžu varoņus.

Latvijas Leļļu teātrī labsirdīgā Pifa un viltīgā Herkulesa ķīviņi ir iestudēta vairākas reizes un veido teātra Zelta fondu. Izrādē skan Ivara Vīgnera dziesmas, kas kļuvušas par latviešu bērnu mūzikas klasiku. Arī mūsu klases bērni ir mācījušies un iemīļojuši šīs dziesmas.

5.a klase Ilūziju muzeja virtuālajā apmeklējumā

Lai saprastu, kādu pasākumu izvēlēties tiešsaistē, vispirms notika sagatavošanās darbs. Klases audzinātāja izveidoja piedāvājumu sarakstu. Ja bija iespēja, piemeklēja video reklāmu vai citu vizuālo informāciju par iespējamo pasākumu. Skolēni rūpīgi izpētīja piedāvājumu un izteica savas vēlmes.

Tā kā mūsu klases skolēnu ģimenes ir ļoti aktīvas, ir jau redzētas gandrīz visas piemērotās teātra izrādes un kinofilmas. Diezgan ātri sapratām, ka jāizvēlas starp Ilūziju muzeju un cirka izrādi, jo klātienē šādi pasākumi līdz šim nav pieejami.

Pateicoties “Biļešu paradīzes” jaukajām darbiniecēm, ātri tikām pie biļetēm, un bijām gatavi Ilūziju muzeja virtuālajam apmeklējumam.

Jāatzīmē, ka nebija ne jausmas, kas mūs sagaida! Tādēļ visi ar interesi skatījāmies. Paldies māksliniekiem par interesanto stāstījumu! Uzzinājām daudz jauna. Redzējām, ka muzejā ir ļoti daudz dažādu “burvju” lietu un priekšmetu. Gribētos ieteikt, lai iekļauj nedaudz vairāk burvju triku!

Pēc noskatīšanās, secinājums bija visiem vienāds – jāiet uz muzeju klātienē!

1.-4.b klases – Latvijas leļļu teātra tiešsaistes izrādē “Īkstīte”

Hansa Kristiana Andersena stāsts par mazmazītiņu meitenīti, kuru par sievu grib iegūt gan neglītais krupja dēls, gan neredzīgais bagātnieks kurmis, ir viena no populārākajām dāņu pasaku meistara novelēm. Bērnus tajā saista aizraujošais sižets.

Šogad projektā “Latvijas skolas soma” 66. vidusskolas skolēni skatījās šo izrādi tiešsaistē un viņu atsauksmēs bija dzirdama sajūsma par lellēm un to tērpiem, mūziku, aktrišu meistarību un dekorācijām. Kaut gan bija arī tie, kuriem aktieri traucēja, jo viņu domās, ja ir leļļu teātris, tad aktieriem jābūt neredzamiem. Var teikt, ka vienaldzīgs nepalika neviens skatītājs.

4.a klase par Iluzionisma muzeju “Mystero”

Iniciatīvas ‘”Latvijas skolas soma” ietvaros 4.a klases skolēni tiešsaistē skatījās izrādi “Mystero”, ko izveidojuši Iluzionisma teātra muzeja “Mystero” veidotāji, burvju mākslinieki Dace, Dante un Enrico Pecoli.

Nodarbības laikā bija iespēja iepazīt burvju skatuves mākslas noslēpumus un attīstības vēsturi Latvijā un pasaulē. Bija iespēja ielūkoties visās muzeja istabās, iemācīties 3 burvju trikus. Pēc izrādes-nodarbības noskatīšanās, skolēni atzina, ka tā bija ļoti aizrautīga un mūsdienīga.

Dažas no skolēnu un vecāku atsauksmēm:

Paldies “Skolas somas” projektam par iespēju noskatīties Mystero. Ļoti, ļoti patika!

Uzzinājām par burvju mākslas vēsturi, kā arī iemācījāmies burvju trikus. Interesanti bija gan bērnam, gan pieaugušajam.

Prieks, ka Latvijā ir tik radošas personības un ceru, ka jaunā paaudze mācīsies, fantazēs un radīs jaunus trikus. Paldies!

Man patika tas, ka mums iemācīja trikus. Vēl tur bija interesanti stāsti. Man nepatika, ka to izrādi var skatīties vienu reizi.

Mēs noskatījāmies Mystero. Domājam, ka tas būs kā šovs, bet tā bija ekskursija pa Iluzionisma muzeju. Bija interesanti, Emīlijai patika. Tur dažus trikus arī parādīja, kas bērniem likās forši un viegli izdarāmi. Kopumā ņemot uzzinājām daudz jauna par iluzionisma un dažādu triku vēsturi.
Tas bija intresanti!

7.b klase zinātnes teātra izrādē “Zinātnes un mākslas krustpunkti”.

Zinātniskā teātra izrādi “Zinātnes un mākslas krustpunkti” tiešsaistē piedāvā Laboratorium.lv.   Interaktīvā nodarbībā skolēni uzzināja, kā mūsdienās zinātne palīdz veidot filmas un teātra izrādes.

Par pamatu tika ņemta Latvijas vēsturisko pilnmetrāžas spēlfilma “Dvēseļu putenis”. Nodarbība tika parādīts, kas nepieciešams, lai radītu ticamus efektus un pēc iespējas precīzāk attēlotu filmā redzamos notikumus. Skolēni uzzināja, kā gatavo mākslīgās asinis, speciālus degošos šķidrumus, kā dažādu darbību veikšanai trenējas kaskadieri utt. Viņi uzzināja, ka tas viss nebūtu īstenojams bez ļoti precīziem aprēķiniem un specifiskām zināšanām.

1.a un 2.a klase par leļļu teātra izrādi Makss un Morics

Projekta “Latvijas skolas soma” ietvaros 1.a un 2.a klases skolēni attālināti skatījās leļļu teātra izrādi “Makss un Morics”.

Bērniem izrāde ļoti patika. Daudziem Maksa un Morica piedzīvojumi likās aizraujoši un smieklīgi. Savukārt daži notikumi likās nejauki, pat ļauni, jo kādam klājās slikti.

Pēc izrādes noskatīšanās bērni savus iespaidus pauda gan rakstiski, gan zīmējumu veidā.

6.a – Cirka/teātra izrādē “Alise Brīnumzemē” – “Ah…Liz”.

Projekta “Skolas soma” ietvaros 6a. klase noskatījās Pecolli veidoto izrādi “Alise Brīnumzemē” – “Ah…Liz”.  Izrādi varēja vērot ierakstā – savā datorā vai citā viedierīcē.

Tā ir krāšņa izrāde ar cirka māksliniekiem no dažādām pasaules valstīm: Amerikas, Krievijas, Ukrainas, Itālijas. Tērpus šai izrādei darinājusi Latvijas modes māksliniece Elita Patmalniece.

Izrāde bija ļoti bagāta ar specefektiem. Skolēnu atsauksmes bija pozitīvas. Dažiem  aizraujoši bija redzēt piena dūmu paklāju, krāsaino burbuļu šovu un citus vizuālos brīnumus, kādam  elpu aizraujoši bija gaisa akrobātu triki ar krēsliem.

Šī formāta priekšrocība bija tā, ka cirka izrādi varēja noskatīties kopā ar ģimeni, ko arī skolēni dažās ģimenēs izmantoja.

10.a klase Iluzionisma teātrī/ muzejā “Mystero”

Iniciatīva “Latvijas skolas soma” mūs šogad aizveda virtuālā ekskursijā uz Iluzionisma teātri un muzeju “Mystero”, kurš izkārtots divos stāvos.

Ekskursijā iepazināmies ar oriģinālās iluzionisma skatuves mākslas žanru daudzveidību.  Muzeja Mystero izveidotāji, burvju mākslinieki Dace, Dante un Enrico Pecoli mūs iepazīstināja ar burvju skatuves mākslas noslēpumiem un šīs jomas attīstības vēsturi Latvijā un pasaulē. Viņu eksponāti un pieredze uzkrāta 25 gadu laikā.

Pēc viesošanās Iluzionisma muzejā un teātrī Mystero, skolēni izteica savas domas un vērtējumu par redzēto. Lūk dažas no tām:   

  • Laura: Paldies par iespēju ielūkoties šajā neparastajā piedzīvojumā, kaut arī caur datora ekrānu. Tā kā burvestību un triku pasaule, kā jau daudziem no mums, ir ļoti sveša un pārsteigumu pilna, man liekas, bija diezgan interesanti iepazīties ar šo nozari vairāk, pat pamēģināt salīdzinoši vieglus, bet tikpat iespaidīgu trikus, kā arī pārsteigt ar tiem savus ģimenes locekļus. Patīkami ir uzzināt arī par savas zemes burvju māksliniekiem, jo nav bijusi saskarsme ar tiem, bet patiešām prieks, ka mums arī ir ar ko lepoties! Ir paplašināts zināšanu redzesloks un lieliski pavadīts laiks. Paldies!
  • Helēna: Video bija ļoti interesants. Man visvairāk patika stāstījums par iluzionisma vēsturi, it sevišķi Latvijā. Bet gribēju vairāk dzirdēt par iluzionisma attīstību Latvijā. Man patika, ka triki kurus mācīja bija viegli apgūstami. Gaidīju nedaudz vairāk pašus trikus, bet kopumā bija interesanti skatīties.
  • Marks: Kopumā diezgan interesanti. Uzzināju daudz jauna, nedzirdēta par iluzionismu un tā vēsturi. Tomēr iluzionisma tēma mani īsti nepiesaista un triki datora ekrānā arī nešķiet tik pārsteidzoši.
  • Raitis: Bija interesanti uzzināt par vēsturi un triku veidošanu agrāk un mūsdienās. Labs veids kā uzzināt dažādu informāciju, kuru parasti nevar iegūt, tikai apmeklējot muzeju gida vadībā vai meklējot informāciju internetā. Apkopota informācija un vizualizēti paskaidroja – pievērš uzmanību apmeklētājam.
  • Jānis: Video bija interesants, visvairāk patika tas, ka triki bija labi demonstrēti, patika, ka dažus no tiem paskaidroja. Daži no trikiem man jau bija pazīstami, iepriekš redzēti, tomēr es uzzināju arī daudz ko jaunu. Arī ļoti patika sīki izstāstītā vēsture, kas radīja pat izbrīnu par redzēto un uzzināto. Izcila virtuālā ekskursija, bagāta ar informāciju un izciliem trikiem.
  • Gunta: Patika, ka mani kā skatītāju uzrunāja aktīvi vadītāji, burvju mākslinieku ģimene, kas radīja tūlītēju interesi par izrādi. Pārsteidzoši, bet pat stāstījums par burvju mākslas vēsturi nešķita garlaicīgs! Laikam visbūtiskāk bija tas, ka stāstījums nebija jāuztver kā tikai hronoloģisks faktu savirknējums, bet bija izveidots ļoti pārdomāti – man tas likās ļoti raits, dinamisks un pat aizraujošs. Vadītāja patiesi spēja ieintriģēt, un bija īpašs prieks par tiem dažiem trikiem, kuri tika izskaidroti un iemācīti! Izrādes noslēgumā patika vērot spilgtākos kadrus no burvju mākslinieku šova.