Mēs kopā piedalījāmies vēsturiski īpašā mācību gadā, kad mācību process notika attālināti. Katru notikumu cilvēka dzīvē varam izvērtēt divējādi – saskatot labo, īpašo un nosakot turpmākai attīstībai, izaugsmei nepieciešamo.
Runājot par labo un īpašo, varam izcelt, skolēnu spēju parādīt patstāvību sarežģītos dzīves brīžos, uzņemties atbildību par savu darbu un tā sniegumu, prasmi sadarboties ar pedagogiem un skolēniem attālināti.
Īsā laika sprīdī pat pirmklasnieki apguva daudzveidīgus tehnoloģiskos rīkus un saziņas platformas.
Skolēni sniedza darba izpildes atgriezenisko saiti ne tikai rakstiski, bet arī nofilmējot izpildes procesus. Vislielākais gandarījums ir par savstarpējo pedagogu, skolēnu un vecāku sadarbību.
Visi kopā esam parādījuši savu pilsonisko nostāju, paliekot mājās, mācoties attālināti, saudzējot sevi un savus līdzcilvēkus.
Īpaši jāizceļ lieliskā sadarbība starp daudzām iestādēm, kas plānoja, analizēja un rīkojās atbilstoši esošai situācijai valstī un pilsētā.
Runājot par zaudējumiem, skolēni visvairāk bija norūpējušies, ka neredz skolas biedrus, nevar nākt uz skolu un piedalīties mācību procesā klātienē. Laikam izjustā vientulība ļaus mums ar prieku tikties rudenī!
Vēlamies pateikties vecākiem par atbalstu, sadarbību un palīdzību, kas tika sniegta attālinātā mācību procesa laikā!
Paldies skolēniem, kuri godprātīgi mācījās attālinātā mācību procesa laikā!
Novēlam visiem interesantas, radošas, piedzīvojumiem bagātas un drošas vasaras brīvdienas! Uz tikšanos rudenī Rīgas 66. vidusskolā (skolas nosaukumā vairs nebūs vārds – speciālā)!
12.a,12.b, 9.b klašu skolēniem novēlam labu sniegumu eksāmenos!