Ikdienas mācību process notiek izmantojot dažādus digitālos rīkus.
Sportošana, jo īpaši rehabilitācijas nodarbības ārstnieciskajā vingrošanā bija īpašs izaicinājums. Apzinoties, ka vingrošanai mājas apstākļos ir nepieciešama liela uzņēmība un gribasspēks, vadām ārstnieciskās vingrošanas stundas tiešsaistes platformā Zoom.
Meklējot labākos risinājumus, nonācām pie secinājuma, ka klase ir jādala grupās un jāņem vērā katra izglītojamā specifiskās vajadzības, nodrošinot individuālo pieeju.
Vairākas reizes nedēļā izglītojamie tiekas tiešsaistes nodarbībās, bet pārējās dienas vingro pēc Mykoob pievienotajiem videomateriāliem.
Ņemot vērā, ka izglītojamie vingro mājās, inventāra izvēle ir ierobežota. Nodarbībās tiek izmantoti vingrinājumi bez inventāra, nūjas vietā tiek lietots dvielis vai slotas kāts, bet atsvarus aizstāj ar ūdeni pildītas plastmasas pudeles.
Tiešsaistes nodarbību laikā izglītojamajos jūtama pozitīva gaisotne. Par to liecina arī iknedēļas izglītojamo iesniegtās atbildes.
Pedagogi atgriezeniskās saites iegūšanai aptaujas veido Microsoft Forms vai Google Forms digitālajos rīkos.
Apkopojot iegūtos datus secinājām: 90% izglītojamo atbildējuši apstiprinoši, ka pievienotie videomateriāli ir bijuši noderīgi. Tik pat izglītojamo nodarbības Zoom platformā novērtē ar maksimālo vērtējumu 9 un 10. Galvenokārt to pamatojot, ka kopā ir jautrāk un ir interesanti, jo vieniem vingrot īsti negribas. Uz jautājumu, kas tevi visvairāk motivē vingrot? Lielākā daļa izglītojamo kā pirmo izvēli nosauc pedagogu, bet kā pēdējo klases biedrus.