Janvārī, mūsu skolas 2.b, 3.b klases skolnieki, 4.b klases skolniece Marianna Jansone un 4.a klases skolēni piedalījās Latviešu valodas aģentūras ik mēneša rīkotajā vardulēna Brašuļa konkurā “Ko Tu proti?”.
Skolēni tekstpratības stundā lasīja stāstu “Kā lapsēns Rūdis mācījās rakstīt”.
Stāsts bija daudziem notikumiem bagāts: lapsiņas Lilipīnas dzimšanas diena, ezīša Oskara apņemšanās iemācīt lapsēnu Rūdi rakstīt, došanās pie Āpša pēc dzeltenās lapas un pildspalvas, vārnas Matildes nedarbs ar pildspalvu, lapsēna un vārnas mācīšana rakstīt burtus, dzejoļa sacerēšana, apsveikumu rakstīšana lapsiņai Lilipīnai dzimšanas dienā un dzimšanas dienas torte.
Vardulēna Brašuļa veicamajos uzdevumos skolēni savienoja zilbes vārdos, uzrakstīja izveidotos vārdus un radoši noformēja. Katrs skolēns vēstulē iepazīstināja vardulēnu Brašuli ar to, ko jau prot un ko vēl vēlas iemācīties.
Savukārt dzejoļa sacerēšanas tēmas bija : “Draugi”, “Dzimšanas diena”, “Pārsteigums”, “Prieks”. Sākumā tas šķita liels un nepaveicams darbs, tomēr, rezultāts pārsteidza gan bērnus, gan pieaugušos – pacietīgi un prasmīgi veikts kopdarbs.
Pateicos par atsaucību, līdzdalību un aktīvu radošu izdomu 2.b. un 3.b klases audzinātājai Jeļenai Komarovai, kas atbalstīja ideju un kopsolī veidoja un nosūtīja skolēnu darbus konkursam.
Pateicos 4.a un 1.a klases audzinātājai Maritai Bileskalnei par materiāliem, par 1.a klases vardulēna aplikāciju atļaušanu iekļaut 2. klases darba noformējumā, par praktiskiem un vizuāliem padomiem darbu noformēšanā.
Lūk, tādi mums tie valodas Gudrinieki!
Logopēde Maija Salmina
“Valodas konkursā “Ko tu proti?” mūs iedrošināja un iedvesmoja mūsu skolas logopēde Maija Salmina. Bērniem patika lasīt tekstu lomās, īpaši vārnas Matildes lomu. Pāru darbā savienot zilbes un meklēt vārdus bija interesanti, jo atradām vēl citus vārdus: mati, tādi, vārti, tāsis. Dzejoli sacerēja visa klase kopā pēc iepriekšēja parauga. Uzdevums “Ko es protu?” tik ļoti aizrāva bērnus, ka vēlējās gan rakstīt, gan stāstīt, gan skaisti noformēt! 1.a klases skolēni mūsu dalību atbalstīja ar mājturības stundā veidotu aplikāciju.”
2.b un 3.b klases audzinātāja Jeļena Komarova.