Pašās aprīļa pirmajās dienās 4.a klases skolēni mācījās un darbojās kā veselības pratības vēstneši, radot materiālus, kas varētu tikt izmantoti nākotnes bērnu muzeja izveidē, piedalījās vairākās radošās darbnīcās.
Modelēšanas darbnīca: Bērni izmantoja kartona modelēšanas tehnikas, lai radītu trīsdimensionālus modeļus, kas attēlo veselīgu dzīvesveidu. Katrs modelis tika veidots, lai skaidri un radoši parādītu veselīgu ēšanas, kustības vai atpūtas nozīmi.
Plakātu analīzes darbnīca: Skolēni analizēja dažādus veselības tēmu plakātus, apspriežot to vizuālo un tekstuālo vēstījumu efektivitāti. Tas palīdzēja izprast, kā pareizi izmantot vizuālos un tekstuālos elementus, lai sasniegtu mērķauditoriju.
Saukļu zīmēšanas darbnīca: Skolēni radīja oriģinālus saukļus par veselību, par vizuāli zīmējumiem. Šī darbnīca rosināja domāt par efektīviem veidiem, kā komunicēt veselīgas dzīvesveida ziņojumus.
Ekskursija nodrošināja skolēniem praktiskas zināšanas un prasmes, kā arī radīja vērtīgus izglītojošus materiālus, kas nākotnē var tikt izmantoti veselības prastībās centra ekspozīcijās. Skolēnu darbi tiks izvērtēti, un izcilākie no tiem tiks izmantoti, lai iedvesmotu un izglītotu citus bērnus par veselīgu dzīvesveidu.
Bērnu atsauksmes
- “Plakātu analīze bija aizraujoša! Mēs skatījāmies, kā mainījies veselības izpratnes veids.”
- “Man vislabāk patika, ka mēs varējām paši izdomāt, kā stāstīt par veselību. Ir forši būt kā mazam zinātniekam!”
- “Es iemācījos daudz jaunu lietu par to, kā cilvēki agrāk domāja par veselību, un ka mēs tagad zinām daudz vairāk. Man patika veidot savu projektu un domāt, ka manu darbu redzēs citi bērni muzejā.”