Olimpiskā mēneša noslēgumā Viesturdārza teritorijā rīkojām Olimpiskās stafetes jeb aktivitātes punktus. Katra klase noteiktā secībā apmeklēja tos un veica uzdevumus.
Pirmajā uzdevumā skolēniem pa pāriem noteiktā attālumā bija jāpārvieto vingrošanas aplis, ko nedrīkstēja turēt ar rokām. Uzdevuma izpildes laikā noskaidrojās, ka vispopulārākais apļa pārvietošanas veids ir to ievietot pa vidu starp abiem skolēniem. Daži pāri izvēlējās ielīst aplī un turoties atstatus vienam no otra pārvietot apli.
Nākošajā uzdevumā bija doti divi vingrošanas apļi un nūja. Iekāpjot vienā no apļiem, otrs ar nūjas palīdzību bija jāpārvieto uz priekšu un jāiekāpj tajā, un jāatkārto iepriekšējā darbība ar otru apli. Daži skolēni centās apli aizvirzīt pēc iespējas tālāk, tomēr grūtības sagādāja iekāpšana pārvietotajā aplī. Ātrākie izrādījās skolēni, kuri apli pārvietoja apmēram soļa attālumā, veikli pārkāpjot no apļa aplī.
Trešo uzdevumu skolēni jau veica sadarbojoties kā klase. Zināmā attālumā bija izvietoti konusi, pie katra no tiem stāvēja skolēns. Vispirms viens no skolēniem izskrēja līkloci starp konusiem un atpakaļceļā paņēma aiz rokas tuvāko skolēnu, kas, savukārt, sadevās rokās ar nākošo, un tā līdz pēdējam konusam, kamēr visi skolēni bija rokās sadevušies, un vēlreiz visi līklocī izskrēja visu attālumu.
Arī nākošais uzdevums bija sadarbības uzdevums – mazo apļu padošana ar nūjām. Skolēni nostājās līnijā ar lielām atstarpēm, un ar katram no viņiem bija nūja. Pirmais skolēns paņēma mazo apli, uzvēra to uz nūjas un nodeva nākošajam, un tā līdz pat pēdējam skolēnam, kurš visus apļus sakrāja un pēc tam visus uzreiz, tāpat ar nūju palīdzību, padeva atpakaļ.
Pēdējais jeb piektais uzdevums prasīja attapību un veiklību – bumbas ķeršana ar apli. Viens no klases biedriem pameta gaisā bumbu, pēc tam, kad tā pirmo reizi atsitās pret zemi, uzdevuma veicējam pēc iespējas vairāk reižu ar apli bija jāuztver bumba.
Šis bija vienīgais uzdevums, kurā rezultāts tika salīdzināts ar citu klašu vidējiem rezultātiem. Apkopojot rezultātus, veiklākie bija 8.a klases skolēni.
Visas aktivitātes tika pielāgotas, lai ikviens no skolēniem varētu tajās piedalīties.